måndag 6 juni 2011

Jag har en vän...

Eller jag har många nära vänner såå klart!men hon säger man ska följa sin magkänsla å visst är det väl så!Men jag snurrar ju alltid så mycket i min tankeverksamhet om vad är rätt å fel såå inte lätt finna den!Även om jag innerst inne vet Karin att du oftast alltid har rätt i slutändan:)Ja vet ju du vet jag vet att de är inte mycket jag inte delar med dig,men vissa saker tål att tänkas på!
Ja livet är bra kan jag tycka inte lika förvirrad längre!
Älskar mina vänner ni betyder massor,ni vet när jag är glad,ledsen el förvirrad!Då behövs inte orden,samma lika som jag finns för er!
I dag går mina tankar t en vän som valt ligga lite lågt för att lägga all energi på sin dotter nu inför det som komma ska,jag förstår dig du vet var jag finns,bra du delade det med mig jag har förstått att de varit nå....All styrka till dig de kmr ordna sig så kan du släppa de sen å leva som du bör!
Kram Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar