tisdag 7 juni 2011

Jag har badat!!


Ja ni som känner mig vet jag badar helst i slutet på sommaren då man e tvungen för att överleva!Jag badar visst i badhuset men barnen har ju inge behov att ha mig med där så har klarat mig bra!Brukar dock bada med barnen på jobbet då man ska agera lektant då:)Kan jag offra mig om jag får bubbla sen då!Badtunna går ju hem men de är ju varmt:)
Jag badar gärna utomlands å i havet:)Men de är skillnad!
Jag åkte t sjön i dag för Kippers skull,ringde Ewa å hörde om hon skulle med,packa bikini,nää va svaret men tänkte att jag nog skulle visa henne att man är nog en riktig Viking i grund å botten:)
Jo då nog badade jag allt i bikini å huga de va kallt men jag gjorde de åh de ska noteras såå jag aldrig glömmer såå sant!!!
Åh som vanligt är du där å jag här men ständigt med å vet ju vad jag saknar å den känslan är sååå mysig!!!!Du hade t.o.m tid att messa med mig i dag trots fotboll såå imponerad,min goding du alla dagar:)
Kram Alla



Klackbergsbadet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar