onsdag 15 juni 2011

Älska mig för den jag är:)

Det gör ni som står mig närmst å ni förstår alltid!
Maria....fastän vi inte ses å hörs lika ofta som jag vill så vet vi var vi har varann,många härliga minnen delar jag med dig!
Sandra min älskade vän många år har vår vänskap levt å älskar dig lika mycket ännu å vet alltid var du finns!
Jenny du är som min själsfriende vi känns såå lika!
Karin du förstår alltid,leder in mig på rätt spår när jag e vilse...
Ewa du lyssnar,du stöttar å förstår men vet jag går min egen väg!
Rosie....du har mitt hjärta alla dagar!
Ritva du har stått kvar trots alla vindar de är riktig vänskap ända in i själen!
Linda,du får mig skratta så gott å må såå bra,ingen är fullkomlig å ingen är perfekt!
Några vänner va det jag har många gamla vänner kvar sedan barndomen åh ni känner mig väl nästan mera,ja ni är bara underbara alla ni kompletterar mig på olika vis!
Ni vet vem jag är att livet har toppar å dalar,klart man landar å ibland undrar man vrf man ens gör det,but thats me!Såå de är verkligen såå älska mig för den jag är el låt mig vara!
Åh Mamma finns bara en som dig å syrran en av dig med å jag älskar er:)Alla dagar!!
Men de visste ni,å man ska inte hålla inne det man känner å tycker i alla lägen gäller det,för i.m kan det vara sååå försent vem vet vad morgondagen ger!
Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar