måndag 13 juni 2011

Måndag hela veckan lång!!

Ja då har man jobat å humöret på topp eftersom jag har världens bästa!
Fick en strålande kommentar i dag:)Du är lyckligt lottad som e så vacker,men åhh de värmde hjärtat!Jag som känt mig hemsk i dagar!
Åkte å drack kaffe vid Statoil med Linda under e.m såå jag fick skratta lite!Ja de behövs såå glad ni finns mina vänner enormt:)
I.m ska jag låna Hänni på liten egentid hade tänkt åka t sjön men få se vädret då,Emmy lånar jag på Onsdag:)Skönt ha de en å en!Inte van att ha de borta men vi hörs varje dag,när jag lär mig bevara tiden så blir det bäst!Jag har ju Kipper hemma världens bästa hund:)
Å annars då folk pratar semestrar,jag ska ju jobba tills oktober jäähej!Bokat hus i Thailand nu såå bara räkna dagar:)Ska bli toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar