söndag 26 juni 2011

En minnens värld Midsommardag!




Kan man ju lugnt säga!
Jag hade sanset under behåll i.g då vi åkte t min Pappa!Fastän de va såå många år sedan så va allt sig likt.Kändes naturligt på nå vis gå in där och vara där.Emmy va tyst sa inte mycket!Hon å Thilda kollade in hans vapensamling som är hans största intresse!
Å i dag messade han å tyckte det va såå roligt vi kom å får komma när vi vill!De hade jag nog aldrig trott de skule komma en dag igen då vi verkligen fick:)Mysigt hälsa på sin pappa när man vill han blir ju äldre så glad för det!
Kvällen va vi hos Håkan å en gammal barndomsvän kom med lite vänner,Chatarina va sååå kul:)Så mycket jag inte vetat å lite ledsen blev jag ju såå klart,men kändes som i.g nu behåller vi kontakten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar