onsdag 29 juni 2011

Med livet på kant!

Haft en super dag med jobbet,prövat både go kart å Folk Race:)Wow ja va den enda av "personalen" som var med å vågade:)Man e väl en viking!Ja klart får man kanske bara chansen en gång lär man väl pröva!!En kanon dag på jobbet!
Sen landande jag hos Jenny vi skulle fira Linda med hamnkrogen...Kul verkligen tills jag föll i egna tankar,förlåt Jenny skulle ju ha stannat,men när verkligheten kmr i kapp blir man sååååå liten åh vill hem..vet ni finns!Orden räcker inte till hur det känns just nu....vill bara vara i fred,inte prata,inte dela jag har inte orken...Vrf ska kärleken å längtan göra ont som ska vara vacker. lyssnade på mig!!! Mitt sommarlov.....ska bli....jobb å åter jobb å tid att växa i det jag tror på oavsett vart vi landar!!
Kram på er!
Åh vet ni träffade en enormt vacker människa i dag som läser min blogg du va riktigt bra gillar dig vi hörs igen!Åh du Carita satsa på de du tror på:)Kärleken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar