söndag 19 juni 2011

När saker berör!


Ja då har man hjärtat på rätt plats!Vilket är skönt!När man fullkomligt känner genom andra!
Har drömt om min Pappa i natt,han har innerst inne ett hjärta av guld,han är såå snäll finns inget ont i han alls!Fastän vi inte hörs såå ofta så är det väl ändå en mening vi ska ses nu!Han hade kunnat varit borta...han blev hemskt misshandlad för många år sedan å låg länge i respirator de va en tuff tid som jag minns ännu...lyckan av att få prata med han,åh va ledsen jag blev...Så många år han har missat av mitt å tjejernas tid...Men hellre återförenas vi nu än inte alls!Gör han gott!Åh fastän vi hörs såå sällan känns de bra!Hänni ville inte åka med först nu på Lördag men ska de,gör han gott!Hon tycker han tittar såå,klart han gör hon va 1 sist de sågs,deras andra möte va hon 16 inte konstigt alls...Åh hem till han har jag inte varit sen hon föddes,men kan tänka mig allt är sig likt!Blod är tjockare än vatten,oavsett vad såå är han min å Anne-Lie,s Pappa å barnens morfar!Åh nu får jag träffa syrran å familj å myys!
Åh något annat berörde mig starkt i morse med...något jag förstår,allt som är menat blir inget ändrar på det!Kmr vara stark här jag vet vad jag vill:)Å de märks att jag berörts i dag jag hälsade på hos Annie,hon e såå saknad fastän 5 år gått,nu har hon fått lite uppdatering om mitt liv såå härligt!
Ha en fin Måndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar