torsdag 16 juni 2011

Plötsligt händer det många saker i mitt liv:)

Å de gillas ju massor.Behöver det nu känner jag:)
Jobbade ju i natt så f.m tog jag med Emmy t läkarstation hon hade öroninflammation,fattar inte mina barn fixar smärta jag gör inte gah:(
Väl hemma städade i dag slarvas med det då barnen inte är hemma,lägger energi å tid på annat!Jag drog sedan t Linda vi åkte till Eskiln å spelade golf åh jag vann,va som att vinna på triss:)Inte med många poäng men jag gjorde de:)
Kvällen väl hemma kom Ewa med jordgubbar å grädde å de blev film ja de va den bikini sommaren nu känner man sig som en silltunna he he:)Ja ja vädret verkar iaf inte bli de bästa så....Who care:)

Ja va det något som gjorde mig väldigt glad i dag å något som gjorde mig väldigt fundersam men ändå glad:)Vilket super ess man är!
Ja tankar i kvällen släpper jag intar sängen så man orkar åka t stallet i.m:)Emmy kmr hem i.m Hanna till Åland med sin pappa lite avis är jag men vi åker ju sen:)
Ha de bra alla!
Åh kom ihåg att gör de ni vill å tveka aldrig för sen kanske de är försent,tänk på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar