torsdag 23 juni 2011

Vill oxå ha husvagn:)




Har man ju haft en gång i tiden såååå mys!Jag är nog en riktig camping människa:)Jaa!
Har varit å inhandlat paket till Pappa å lite annat Emmy va ju med, å Ritva ja märks hon e min dotter gillar handla:)Men jag handla knappt alls!
Kvällen har vi tillbringat hos Mamma å Lasse på campingen jag vill verkligen ha husvagn,å hyra in mig där kmr ej på tanken:)He he ja du Mamma då skulle du få hål i huvudet av allt pratande,men de har jag nog ärvt lite av min far:)
Fick massa filmer så ska nog tillbringa kvällen med att se en av de.Hanna hos Pappa,Emmy är hundvakt å Prada sen skulle hon visst sova där i natt,såå fårdu sovmorgon Mamma,men de klarar ju sig såå sova kan jag ju ändå,tanken som räknas!
Intar lite midsoomar kaffe hos Mamma i.m,sen pågrillfest.Önskar alla en härlig midsommar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar